KLANTENSERVICE
Heb je een vraag over een product, betaalwijze of een ander onderwerp?
Dan kun je je vraag sturen naar info@casacomodo.nl of bellen naar 0031 6 52 53 26 08 (tijdens kantooruren 9.30 – 12.00 uur, 13.00 – 16.30 uur)
Wij streven ernaar je zo spoedig mogelijk te helpen!
Dan kun je je vraag sturen naar info@casacomodo.nl of bellen naar 0031 6 52 53 26 08 (tijdens kantooruren 9.30 – 12.00 uur, 13.00 – 16.30 uur)
Wij streven ernaar je zo spoedig mogelijk te helpen!
Heb je een klacht?
Dan vragen we je om je klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@casacomodo.nl. zodat we dit samen kunnen oplossen!
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”