GARANTIE EN KLACHTEN
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@casacomodo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Defecten
Ondanks dat wij en onze leveranciers met zorg omgaan met alle artikelen kan een artikel toch beschadigd of defect zijn. Als de verpakking aan de buitenkant beschadigd is (door transport) is het heel belangrijk om dat aan de transporteur te melden bij ontvangst (of het pakket te weigeren). Als je ons verwittigt binnen de 7 dagen na ontvangst zullen we de beschadigde of defecte artikelen vervangen zonder extra kosten.
Voor alle klachten wat betreft beschadigingen, defecten, vertragingen bij levering, neem je contact op met ons op door een e-mail te sturen naar info@casacomodo.nl
Voeg steeds foto’s toe in geval van defecten of beschadigingen.